Sunday, November 16, 2008

Pühapäeva tuleb nautida :)

Ja seda me Sara ja Jessiga ka tegime. Nimelt käisime brunchi söömas. See kohvik ise on suht linna ääres, aga 7.90 eest võid ennast lõhki süüa - šampanja, lõhe, mozzarella tomatite ja pestoga jnejne...väga mõnus hommikupoolik oli igatahes.




Pärast käisime Wienerbergi puhkealal jalutamas ka. Midagi superilusat seal polnud ja tuul oli ka jube külm, aga siiski sõõmuke värsket õhku jälle hingatud:)

Kella 16ks lähen Liina juurde lapsi hoidma kuni 23ni. Minu teine töökesekene siin...juhuuu:P

Enne ei saanud postitada, kuna pildid ei suutnud ennast piisavalt kiiresti üles laadida, aga tegelikult seda parem, kuna nüüd saan ka oma lapsehoidmisest kirjutada.

Liina ja Ain Anger elavad Viinis kolmandat aastat. Ain on Viini Staatsoperi solist ja seda kus Liina töötab ma veel täpselt ei tea.

Neil on kolm toredat last - Saara (10), Rein (8) ja Johannes e Juku (2,5) ja neid ma täna hoidsingi. Nagu ikka pandi mind kohe igatpidi proovile, aga ma loodan, et tänu pikaajalistele kogemustele suutsin ma piisavalt ennast kehtestada. Igaljuhul peaaegu õigel ajal said nad magama ja seda teleka vaatamist ja arvuti taga istumist me veel arutame järgmine kord :)

No comments: