Sunday, November 16, 2008

Rockerasmus

Johannes
Joan ja Conzalo

Ühesõnaga nüüd siis natuke lähemalt mu sõprade "toredast" ideest luua Erasmuste rokkbänd. Tore on see muidugi, aga see, et mina selle bändi solist peaks olema nii väga tore ei ole.
Käisin koos nendega ühes proovis, kus nad niisama jämmisid ja eeldasid, et ma kohe mikri haaran ja laulma kukun. Muidugi seda ei juhtunud, kuigi jah natuke midagi ümisesin. Aga jah...see, et ma viisi pean ei tähenda seda, et ma eriline rokkstaar oleksin. Nüüd nad on Facebookis ka vastava grupi loonud ja arutavad, mis lugusid mängida. Ja antud valikus polnud mitte ühtegi lugu, mida ma teadnud oleks või veel vähem laulda suudaks. Ütlesin juba Joanile u 7 korda, et ma ei laula, aga ta ei taha minuga kuidagi nõustuda. Pean vist veel mõnda proovi minema ja näitama, et ma ei kavatse laulda :P

1 comment:

Urmas Reisberg said...

Kas soovilugusid saab? Palun biitlite "Lucy in the Sky with Diamonds".