Monday, January 26, 2009

Lugu sellest, kuidas Efka Euroopa kultuuripealinnas käis


Tegelikult kirjutas Maria selle loo juba ammu enne mind valmis ja kuna ma ei jaksa jalgratast leiutada, siis lugege meie seiklustest Linzis siit:)

Ja pilte saate vaadata siit. Enamus neist on Maria klõpsud :)

Maria läheb reedel juba koju ja ma olen niinii kade. Ma küll püüan mõelda, et siin on ka tore, aga ikkagi tahaks koju.

Ps kui keegi tõsiselt kaalub Eurotripi ette võtta ja selle käigus minu ja mu kola siit peale võtta, siis võiks vaikselt mingeid plaane äkki tegema hakata, sest muidu ma pean nuputama, kuidas ma kogu selle asjade hunnikuga lennuki peale lähen.

Igaljuhul homme (tegelt kella vaadates täna) püüan ma oma viimase kooli asja ära teha ja siis on selleks semestriks kõik.

Ja neljapäeval ma lähen ballile:) muidugi juhul kui ma Katharina ema kleitidest midagi sobilikku selga saan...

No comments: