Friday, May 15, 2009

L6pp läheneb....

Oioioi ja häbihäbi mulle...kuu aega pole mitte ridagi kirjutanud. Ma olen m6elnud, et peaks. Ausalt. Aga kord pole aega, siis pole kirjutamisetuju jne. Praegu valvan jälle väikest magavat Ninat ja saan aega kenasti ära kasutada, et midagi kirja panna sellest, mis viimase kuu ja kahe päeva jooksul toimunud on. K6ike niikuinii ei mäleta.
Ilma on meil siin suht suvised olnud, ainult nüüd on peaaegu nädala juba jahe olnud. Üleeile ma m6tlesin vihmas k6ndides, et kindad oleks praegu väga vajalikud. Loodetavasti tuleb suvi kiiresti meie juurde tagasi. 
Käisime Grazis jälle Erasmustega. Väga m6nus oli. Seekord olime lausa kolm päeva seal ja see jättis rohkem aega ringi vaatamiseks ja ka niisama olesklemiseks. Uute Erasmustega saime ka paremini tuttavaks ja nüüd oleme päris palju asju koos teinud. Homme läheme ka näiteks Gesa juurde Eurovisiooni vaatama (vähemalt on sel aastal ka midagi vaadata ;)).
Minu jooksutrennid on viimasel ajal jälle h6redamaks muutunud. Esiteks on süüdi ilm, teiseks see, et praktika ja selle k6rvalt tööl käimine esiteks väsitasid omajagu ja teiseks kadus aeg lihtsalt käest ära. Järgmisest nädalast (v6imalik, et juba ka homsest) hakkan tubliks jälle, sest muidu on seda 10 kilomeetrit 7. juunil lihtsalt liiga surm joosta. (Kes veel ei tea, siis ma osalen Austria Naistejooksul)
Alates tänasest ööbin siis Eva korteris ja olen kassile seltsiks. Ainus puudus selle juures on, et seal pole internetti ja ma pean ikka ühika vahet siiberdama, sest kooliööd tahavad tegemist ja Suvemängud ja muud Eesti asjad pressivad ka vaikselt peale.
Aga 22. mail tuleb Eva tagasi ja siis olen ma veell nädalakese ühikas ja mai l6pus pean sealt välja kolima. Jessika lubas mu lahkesti enda juurde v6tta, loodan, et sellega k6ik klapib ja ma kuuse alla ei jää.
Viimase kuuga tuleb 6ige palju asju veel korda saata ja väike emotsionaalne kriis hakkab ka jälle tekkima. Üheltpoolt ju tahaks koju juba, aga samas on siinsed inimesed ka kalliks saanud ja hüvastijätud pole mulle kunagi meeldinud.
Mingil hetkel püüan siia ka mingi kokkuv6tte kou sellest aastast kirjutada. Üks on kindel - ma ei kahetse et siia tulin!

Kuulmiseni....

1 comment:

M. said...

Olen kindel, et ükski Erasmus ei kahetse saadud kogemust ;)