Monday, April 13, 2009

MINU inimesed

Praegu on jälle selline periood, kus ma hirmsasti oma sõpradest ja perest puudust tunnen. Ilm on mõnus ja suvine, aga pole neid, kellega seda kõike koos nautida. Siinsed vähesed armsaks saanud inimesed on ka oma tegemistega hõivatud ja nii ma olengi siin täiesti üksik.

Lohutan ennast sellega, et varsti saabub siia ekipaaž eurotrippijaid, kes mind kaasa haaravad ja koju viivad/toovad. Loodetavasti saab see ka üks tore seiklus olema :)

Seiklustest veel, aga mitte just toredatest. Mina juba magasin peaaegu eile kui Nina koju tuli. Algul ma ei viitsinud teist külge keerata, aga kuna ta kahtlaselt hädist häält tegi, siis ma ikka vaatasin, mis värk on. Vaeseke oli oma jala tennist mängides nii ära väänanud, et kõhred vms katki ja jalg kipsis. Nüüd peab nädala voodis veetma ja endale iga päev kõhtu tromboosivastast süsti tegema :S
Ütle veel, et sport on tore.

2 comments:

Maria said...

Tead. Ma tahaks ka, et sa juba tagasi oleks..

mannu said...

issand efka...me tunneme praegu niii ühtemoodi. see tähendab ainult ühte - rutttu koju! ;)