Wednesday, April 8, 2009

Efka 7 tõde

Maria arvas, et ma peaksin ka enese kohta 7 tõde paljastama.

1. Tõde hüüdnimedest. Neid on mul palju. Tegelikult ma reageeringi juba õige mitu aastat pigem nimele Efka kui Evelin. Kodus on mu nimi Liisu või Liisbet või Eveliisu. Ja kuna väiksed lapsed mingil kummalisel põhjusel mu nime ei oska öelda, siis on aegade jooksul mulle palju uusi nimesid lisandunud – Eline, Helena, Helina, Elevin, Heline jne. Ühesõnaga – heal lapsel mitu nime :)

2. Tõde sellest, kuidas ma väiksena hirmsasti õde tahtsin ja oma vennale kleite selga toppisin ja juustesse lehve sidusin (tema ise oli maru rahul sellega :)). Ptüiptüiptüi on temast sellele vaatamata üks igavane macho mehemürakas kasvanud.

3. Tõde sellest, et ma vist ei ole just väga püsiva loomuga. Lihtne näide sellest, kuidas ma Tartus suutsin 4 aasta jooksul üle 10 korra (ma ausõna enam päris täpselt isegi ei mäleta, kus ma elanud olen). Ja nagu näitab see, et ma jälle kooli kokkutulekule ei jõudnud, siis iga 5 aasta tagant ma satun välismaale pikemaks ajaks. Kas 5 aasta pärast jälle, seda näitab aeg.

4. Tõde selle kohta, et ma ei lõpeta sel aastal kooli, nagu paar mu tublit kursaõde. Ja järgmisel aastal ka veel ei lõpeta. Ja kui kõik väga hästi läheb, siis äkki 2 aasta pärast isegi lõpetan.

5.Tõde sellest, kuidas ma vahepeal...tihti...no okei... kogu aeg võtan liiga palju korraga ette ja ei oska öelda EI. Ja siis ma kaon ise nende asjade sisse (mis tegelikult ju on kõik äärmiselt põnevad) mõnikord ära, muutun õnnetuks ja ei suuda enam midagi teha. Siis on vaja korraks juhe seinast tõmmata ja ära minna. Aga nüüd ma tulen juba varsti tagasi, ja olen juba otsapidi sisse ennast mässinud :)

6. Tõde sellest, et mu sõbrad ja lähedased on mulle kõige olulisemad üldse ja ma teeks nende heaks kõik!

7. Tõde sellest, et Efka+mehed=seebiooper. Ükskord ma panen oma eluloo kirja ja müün selle Mehhiko seebiooperi stsenaariumi pähe maha. Nimed muudame Gaviotadeks ja Huulioteks ja läheb nagu soe sai J. Seebiooperi teemast veel niipalju, et tavaliselt on neil ju õnnelik lõpp eksole. Ainult halb on see, kui juhtub, et sinu elu on Vaprad ja Ilusad, millel polegi lõppu. Ja teinekord on seebiooperitel ka reklaamipausid, mis kohati kipuvad natuke liiga pikaks venima.

Minu soovil, havi käsul võiks oma 7 tõde kirjutada Siku, Kristi ja Tarmo.

No comments: