Saturday, October 18, 2008

Ilus sügismatk e mägironimine kontsadega

Eile käisime Mödlingis. See on väike linnake Viinist lõunas, kus elavad paljud arstid, juristid ja muud kõrgema ühiskonnakihi esindajad. Näiteks ka Beethooven töötas siin kolmel suvel ja väidetavalt oli tal sel ajal seal ka üks silmarõõm Teresa, kellele olevat pühendatud lugu Elisele. See, miks Teresast sai Elise oli üks keeruline lugu ja ma ei hakka seda siin praegu ümber jutustama.Lisaks kultuuriloo õppimisele, õppisime tundma ka kohalikku floorat. Floora oli väga ilus, aga kui keegi oleks varem öelnud, et me mägimatkamisega tegelema hakkame, siis ma poleks oma kontssaapaid jalga pannud. Igaljuhul hakkama ma siiski sain ja õnneks pääsesin ka ilma luumurdude või liigeseväänamisteta (ptüiptüiptüi). Ja ma sain lõpuks ometi lehtedes sahistada!!!
Vaade, mis sealt avanes oli lihtsalt super ja ma lähen sinna kindlasti millalgi veel uitama. Need vareme moodi asjad, mida pildil näete on siia kunstlikult ehitatud. Sest mingil perioodil (ma pakun, et see oli neoklassitsism, aga ma võin ka eksida ja kunstiajaloolased võivad mind parandada) oli see tavaks.
Ja kaljuronimist saab siin ka harjutada:)

No comments: