Wednesday, October 8, 2008

Ma pole kadunud, ma lihtsalt otsin ennast


Andke andeks, et ma pole teile juba tükk aega kirjutanud. Segased ja kiired ajad on praegu.
Vahepeal sain aasta vanemaks...oleks siis mõistus ka koju tuleks selle uue eluaastaga. Kui te nüüd suurejoonelisi sünnipäevapeo pilte ootate (ma tean juba kuidas Tähtvere piirkonna meeskollektiiv neid ootab), siis neid ei ole, sest sünnipäev oli armas ja rahulik. Tore on, et ma nii paljudel inimestel meeles olin.
Kool algas ka. Seni on olnud üks loeng - Erasmuslaste keelekursus, pole just paljutõotav, aga ainepunkte saab. Teine loeng, mis pidi olema teisipäeval, jäi ära, kuna õppejõud olla vigastatud ja tuleb alles jaanuaris jälle. Ei teagi mis sellest ainest saab. Kolmapäev e siis täna on koolivaba päev ja homme on kultuuridevahelise kasvatuse loeng 16-19.30
Täna sain lõpuks nii kaugele, et läksin jooksma. Käisime Jessikaga Donauinselil. Jooksime küll ainult u 30 min, kuna Jessika ei ole harjunud kauem jooksma, aga algus sai tehtud. Võimalik, et lähen homme ka kui veel ilusat ilma on, sest tunne on hea. Pärast jooksmist läksin Jessile külla, tegime süüa endale. Tal on nii nunnu korter:)
Midagi tahtsin veel kirjutada. Ah jaa...jõulud algavad oktoobris, sest üleeile pandi ühe maja külge igatahes jõuluvanasid ja kuusepuusid...tsiteerides klassikuid - tule taevas appi.
Tänaval kõndides ma panen kogu aeg mingeid asju tähele, millest tahaks teile kirjutada, aga kui kirjutamiseks läheb, siis ma ei mäleta ju neid jälle enam :S. Pean vist kogu aeg märkmikuga ringi käima ja asju üles kirjutama :)

1 comment:

Tuula said...

Milline imetabane postituse pealkiri :)