Tuesday, October 21, 2008

Kui udu poleks näeks igal hommikul päiksetõusu

Iga päev kell kuus üles ärgata EI ole lihtne. Eriti kui sa eelnevad kuu aega oled jumala rahus vähemalt kella kümneni magada saanud. Igaljuhul kell 6 on veel täiesti pime ja kui ma kella 7 paiku majast väljun, siis võib juba aimata, et päike võiks varsti tõusta.
Asjaolust, miks ma nii vara ärkama pean ma vist millalgi natuke juba kirjutasin. Nimelt algas meil esmaspäeval praktika. Minu kool on Knollgasse algkool, mis asub 17. Bezirgis ja näiteks selle Viini kaardi peal, mis mul kodus seina peal on, seda üldse polegi - see asub lihtsalt liiga kaugel. Mul kulub sinna jõudmiseks peaaegu tund. Ja kui tramm otsustab mingisse liiklusõnnetusse sattuda nagu esmaspäeval juhtus, siis veelgi kauem.
Aga kool on lahe, õpetaja viimase peal ja lapsed nunnud. Olen koos Eevaliina ja Saraga 3a klassis. Klassipilti vaata kuskilt eelmisest postitusest :) Klassis on 28 õpilast - 13 poissi ja 15 tüdrukut. Kõik räägivad saksa keelt, va Owen, kes on Nigeeriast. Pildi peal tunnete ta kindlasti ära :). Ta kordab 3 klassi ja tal on keelega veel raskusi.
Lisaks kuuluvad klassi juurde veel kaks merisiga Snoopi ja Schweindi, kelle abil saame lisaks klassi jälgimisele ka lähemalt merisigade hingeeluga tutvuda.
Sel nädalal on meil õnneks ainult kolm päeva praktika, mis tähendab, et saan neljapäeval oma esimesse seksuaalpedagoogika loengusse minna (Vahur, ma tean et see on naljakas :P) ja reedel Kadrile lennujaama vastu. Ma saan oma jopeeee!!!
Praktikast ja lastest oleks nii palju veel kirjutada, aga ma olen nii väsinud, et täna ei jaksa enam. Ootan kuni pildid üles laevad (selle internetiga siin aravatavasti võib sellega veel kaua minna) ja siis publishin ja lähen vist tuttu ära. Rohkem pilte täna ei saa lisada, sest internet on tiguaeglane:(

No comments: