Friday, September 12, 2008

Kuidas kõik algas


Kõik algas millalgi märtsi kuus kui Erasmuse kandideerimise lõpptähtajani oli jäänud loetud päevad. Ma olin sellest konkursist täiesti teadlik, aga millegipärast polnud ma üldse mõelnud sellele, et ma ka ise võiks kandideerida. Kui aga Airi rääkis, et läheb aastaks Hollandisse ja Nele aastaks Grazi, siis hakkas mullegi tunduma, et võibolla oleks aasta välismaal täitsa mõsitlik otsus.
Viisin viimasel päeval oma avalduse ära ja nii ta läkski.

Miks just Austria? Võimalus oleks olnud minna veel Soome ja Belgiasse, aga kuna mul saksa keel suus on, siis tundus Austria igati loogiline valik. Alpidest ja Euroopa kõrgkultuurist rääkimata :)

Nüüd on siis lahkumiseni jäänud loetud päevad. Lennuk läheb esmaspäeval, 15. septemberil kl 5.30 hommikul. Olen veel maal ja jätan koduga hüvasti, homme Tartusse pakkima ja pühapäeva varavalges Tallinnasse.

Ja esmaspäeval see algab.....

No comments: