Tuesday, September 16, 2008

Und hier bin ich!

Siia jõudmine algas tegelikult juba laupäeval kui ma maal viimased asjad pakkisin ja vanematega Tartusse sõitsin. Käisime koos veel tädide pool ja siis saatsin nad koos oma kolaga tagasi koju. Ise hakkasin pakkima ja õhtul tulid Kristi ja Tim külla. Mõne tunni vist isegi magasin sel ööl, aga äratus oli kl 5 ja ikka tundus, et ajast jääb puudu. 6.30 läks buss Tallinna ja tänu toredale taksojuhile ma sinna ka kenasti jõudsin. Pealinnas korjas kodanik Pärgmäe mind peale ja siis läksime esiteks hommikust sööma. Kl 10 saabusid kodanikud kruiisitajad ja meie vastuvõtukomitee oli igaljuhul õigel ajal platsis. Järgnes hommikusöök McDonaldsis ja Tallinna Sügisjooksu inspekteerimine (mille tulemusel võik öelda, et kodanikel on veel ühtteist õppida :)). Siis otsustas ekipaaž punase autoga, et neil on aeg Taaralinna tagasi pöörduda. Muidugi üritati ka mulle selgeks teha, et tegelikult peaks ma ka hoopis koju tagasi sõitma, aga seekord lahkus punane auto siiski ilma Efkata.
Kilulinna päeva mahtusid veel kohtumine Kessuga, mõned viimased reisiks vajalikud asjatoimetused, lõuna Hellas Hundis, lõunauinak, uuesti kohtumine Kessuga, kohtumine Jürgeniga, asjade ümberpakkimine ja kindlasti veel midagi. Mingil hetkel tundus, et võiks tunnikese või paar ka magada, sest mine sa tea millal selleks jälle võimalus tekib ju. Kell 3 oli äratus ja härra Haud klõbistas ikka veel arvuti taga ning väitis, et tal lihtsalt pole und :S
Igaljuhul siis oli varsti aeg takso kutsuda ja kogu oma kolaga lennujaama kolistada. Check in-s tuli natuke diskuteerida pagasi kaalu üle, aga läbi nad mu lasid. Lennud läksid hästi ainult Riias oli mingi segadus ja lõpuks me startisime u pool tundi hiljem kui oleks pidanud. Viinis leidsin Katharina, kes oli mulle vastu tulnud kenasti üles. Kuna Soome tüdruk Eevaliina tuli ka samal päeval, siis me ootasime tema ka ära ja siis sõitsime koos Viini. Minu peatus oli esimene. Ühikast ja sellest, kus täpselt elan kirjutan edaspidi pikemalt. Sain oma asjad lihtsalt tuppa panna ja siis pidin juba kooli poole liikuma hakkama. U-Bahni peatuse leidsin üles ja lõpppeatusesse tuli Karit mulle kenasti vastu. Kooli on õnneks meie juurest päris lihtne minna. Maksimum pool tundi läheb aega. Koolis oli meil nats aega, seega sõime lõunat ja pärast seda saime Thomase kabineti ees teistega kokku. Inskribeerisime ennast ehk siis saime üliõpilaspiletid ja veel mingeid pabereid. Aga midagi erilist meiega rohkem peale ei hakatud :)
Pärast seda käisime kodust läbi ja läksime V Bezirki (Viin on jaotatud Bezirkideks e piirkondadeks, panen siia varsti kaardi ka :)) mulle voodiriideid ostma. Sain ilusa kollase voodipesukomplekti ja teki, padja ja kollase pleedi omanikuks. Kuna ma olin täiesti kutu, siis rohkem ei šopanud ja tulime koju. Pakkisin asjad lahti ja tegin voodi korda ning kuna see tibukollane pesa oli nii ahvatlev, siis otsustasin, et magan natuke. Varsti oli Karit ukse taga ja oli aeg ennast peole minekuks valmis panna. Nii uskumatu kui see ka pole, siis neil hakkavad peod kl 8 õhtul...vähemasti Erasmuspeod. See klubi, kus Erasmuspidu oli, on meist päris kaugel, aga U-Bahniga saab sinna ilusti kohale. Selgus, et ma olen ikka liiga vana selliste pidude jaosk vist :D. Inimesi oli massides, joodi massides. Liigutamiseks polnud 2 cm ka ruumi. Samas olid kõik toredad ja hästi avatud. Suvalistele inimestele öeldakse lihtsalt tere ja hakatakse tutvust sobitama, mis iseenesest on vahva. Kuna see oli minu esimene pidu, siis ma peale Kariti ei teadnud kedagi, aga järgmisel peol on juba õige mitu tuttavat olemas :)
Kuna ma olin kutupiilu ja Karit ka väga ei jaksanud enam edasi olla seal, siis me hakkasime kl 23.30 u juba kodu poole tagasi liikuma (Eestis oleks siis alles pidu alanud ju :)). Iseenestest oli see hea, sest lõpuks koju jõudes ma lihtsalt kukkusin voodisse.
Hommikul ärkamine oli ka ikka äärmiselt keeruline, aga üles ma sain. Pidime kl 9.45 teistega ooperi juures kokku saama. Ooper on siinsamas meie lähedal (ühesõnaga me elame kesklinnas :)), aga meil õnnestus ikka ära eksida :P. Mitme küsimise peale me leidsime selle maja ikka üles ja ka selle galerii, kuhu me tegelikult minema pidime täna - Alberina. See on suursuur ja väga ilus palee, kus praegu on Van Gogh näitus. Käisime seal giidiga ja oli päris huvitav tegelikult (Mailin, ma tean, et sa oleks tahtnud seal olla :)). Edasi jätkus paberimajanduste lahendamine ehk siis võtsime ennast mingis ametiasutuses arvele kui Viini elanikud. See annab meile mingeid soodustusi. Ja kuna juba linna peal olime, siis otsustasime vaatamata irrrrrrmus koledale ilmale siiski ka Viini Ülikooli campusesse minna, et seal ESN kaarti saada, aga lõpuks me siiski ei saanud seda, sest büroo oli kinni. Campusest veel nii palju, et see on ikka päris suur - kogu ülikool on kompaktselt koos, mis on just see, millest ma Tartus puudust tunnen ja neil on lausa kaks oma pruulikoda campuses :D....oi mehed, teile see meeldiks :)
Tagasiteel koju ostsime veel mõned vajalikud asjad ja u kl 5 võis päeva lõppenuks lugeda. Kuna tuul ja külm mu pea valutama panid, siis oli üks uinak vahepeaal päris hea. Mingi hetk oli Karit mu ukse taga ja läksime 7dale itimeest otsima, et ma neti saaks endale. Õnneks oli ta kodus ja oli nõus kohe mu arvuti ette võtma. Pärast igasuguseid kontrolle ja kontode tegemist saingi lõpuks neti ja olen nüüd täitsa online :)
Üldiselt täna rohkem kirjutada ei jaksa. Homme panen mõned pildid ka üles, et värvilisem oleks ja et teil ka rohkem aimu oleks millest ma siin jahun. Praegu aga on aeg jälle unemaale minna :

1 comment:

Piret said...

Ülivinge ja jään pilte ootama :D
Peoosa on küll üllatav.. Meie igakolmapäevastel erasmusepidudel hakkasid inimesed alles kell 12 kodust välja minema, enne oli aega piisavalt, et kell 9 süüa õhtust ning siis veel kodus sõpradega paar koksi teha :D